ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
- Πόσα τμήματα λειτουργούν σήμερα από τον προηγούμενο ΟΕΥ;
- Πόσοι είναι οι απασχολούμενοι σήμερα στον Δήμο και σε ποιο βαθμό και ειδικότητα;
- Πόσοι είναι κατόπιν κρίσεως υπηρεσιακού συμβουλίου και πόσοι με διορισμό διευθυντές και τμηματάρχες στις προτεινόμενες υπηρεσίες σύμφωνα με την πρόταση της διοίκησης;
- Αν υπάρχουν ειδικότητες στον Δήμο που δεν προβλέπεται η ανέλιξη τους σε περισσότερες από μια διευθύνσεις και τμήματα;
- Γιατί δεν αυξάνουμε τον αριθμό στην δυνατότητα πρόσληψης των 200 συμβάσεων ορισμένου χρόνου, αντί να τον μειώσετε σε 150 ,σε 250 ή 300 μια που αν δεν υπάρξει άμεση ανατροπή των μνημονιακών κυβερνήσεων, υπάρχει το ορατό ενδεχόμενο της κατάργησης της καθαριότητας ,άμεσα ή έμμεσα και όχι μόνο, έτσι ώστε να μπορεί ο Δήμος χωρίς την αναγκαστική παραχώρηση σε ιδιώτες να λειτουργήσει βασικές δημοτικές υπηρεσίες;
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΙΡΜΠΑ
ΓΙΑ Ο.Ε.Υ
Μια γενική παρατήρηση
Μια γενική παρατήρηση
Ψηφίζουμε σήμερα έναν νέο ΟΕΥ που ωφείλαμε να
είχαμε ψηφίσει από το 2011 ,σε ένα κλίμα διάλυσης της Αυτοδιοίκησης και της
κοινωνίας κατόπιν σχεδίου, μιας διάλυσης από την μνημονιακή συγκυβέρνηση και
την τρόϊκα, ένα κλίμα που καθιστά αμφίβολη ακόμα και την στοιχειώδη εφαρμογή
του.
Η σχεδιαζόμενη και μηδέποτε διαψευσθείσα
κατηγορηματικά, «κατάργηση» των υπηρεσιών καθαριότητας, η επικείμενη πλήρης
εφαρμογή του Παρατηρητηρίου και όχι μόνο, το προδιαγράφουν
Η ανάγκη δημοκρατικής ανατροπής τους είναι κάτι
από παραπάνω απαραίτητη , αλλά δεν επιμένω άλλο σε ανθρώπους που σε πλειοψηφία
τους ψήφισαν, τόσο κ στην Διοίκηση όσο και στην μείζονα αντιπολίτευση. Ας
ξεπεράσουμε αυτά και ας έλθουμε στον προτεινόμενο ΟΕΥ, αυτός απεικονίζει με
σαφήνεια, τόσο στην διαδικασία μελέτης και σχεδιασμού, όσο και στην διαδικασία
ουσιαστικής διαπαραταξιακής συνεννόησης και διαλόγου ,τον χαρακτήρα της σημερινής ομάδας Διοίκησης
Ανυπαρξία όχι μόνο οράματος αλλά και στοιχειώδους
αντίληψης οργάνωσης – αυταρχική αντίληψη στην επεξεργασία της απόφασης του,
προσπάθεια προεκλογικά αύξησης του περιθωρίου
συναλλαγών με το προσωπικό και τέλος προσχηματικός διάλογος με την
αντιπολίτευση(δεν διαρρηγνύω βέβαια τα
ιμάτια μου για όλη την αντιπολίτευση), Τρίτη διαπαραταξιακή συζήτηση για την
Πέμπτη!! Όταν τον μαγείρευαν 16 μήνες .
Ολοκληρώνει
όμως και την εικόνα του ρόλου αντιπολίτευσης – συμπολίτευσης της παράταξης
Καλογερόπουλου, την στρατηγική του «ναι σε όλα» και μοναδική πρεμούρα την
υπεράσπιση μιας χαμένης για την πόλη οκταετίας. Έτσι πήγαμε σαν Δήμος από το
«χύμα στο κύμα» «στο κλαψουρίζοντας και
τσαλαβουτώντας στα ρηχά»
Υπό αυτές τις συνθήκες η τοποθέτηση μας έχοντας,
σαν βάση την ορθολογική λειτουργία του δήμου, την δημοκρατική συμμετοχή και τον
κοινωνικό έλεγχο και πάντα υπό το πρίσμα της διατήρησης του δημόσιου και
κοινωνικού χαρακτήρα της Αυτοδιοίκησης και της σταθερής και μόνιμης απασχόλησης
στο Δημόσιο ,θα κινηθεί σε άξονες, μια που οι αποφάσεις είναι ειλημμένες και σε
αντιδιαμετρικές κατευθύνσεις από τις προτάσεις μας.
1ος άξονας. Πολύ λιγότερες Διευθύνσεις και τμήματα ώστε να υπάρξει συντονισμός, αποτελεσματικότητα, εξοικονόμηση πόρων και αποφυγή κατακερματισμών που
δημιουργούν προϊστάμενους του εαυτού τους και «αναντικατάστατους» Δεν μπορεί να
αντιμετωπισθεί η δραματική μείωση των αποδοχών από τα μνημόνια με την αύξηση
των θέσεων επιδομάτων, 400 € μηνιαίως για Διευθυντές και 250 € για τμηματάρχες.,
όταν δε συνδυασθεί με το άρθρο 27, και για
μεγάλο χρονικό διάστημα, το 50% περίπου αυτών των θέσεων δύναται να καλύπτεται
και από έμμεση ανάθεση με απόφαση Δημάρχου, γίνεται κατανοητή η δυνατότητα
προεκλογικής πίεσης και πελατείας.
2ος άξονας Στοιχειώδης αριθμητική ποσοτική αντιστοίχιση
Διευθύνσεων και τμημάτων, πέραν της ποιοτικής
Δεν μπορεί να έχει τμήμα με 100 άτομα προσωπικό
(Τμήμα Παιδικής Μέριμνας) κ Διεύθυνση με 10 (ΚΕΠ).
3ος άξονας Ενθάρρυνση της κοινωνικής συμμετοχής και του ελέγχου μέσα από την ανασύσταση των δύο Νομικών
προσώπων που μας επιτρέπεται και σήμερα ο Νόμος ,για τα αντικείμενα
Πολιτισμός-Αθλητισμός-Κοινωνική Πολιτική, ώστε να υπάρχει συμμετοχή και έλεγχος
στην Διοίκηση, της αντιπολίτευσης, των χρηστών (φορέων και προσώπων) και των
εργαζόμενων.
Οι φόβοι των εργαζόμενων για κατάργηση τους έχουν
υπόσταση αν και όλοι γνωρίζουμε ότι τίποτε δεν ισχύει στο μνημόνιο, έτσι
μπορούν να διασκεδαστούν με αποφάσεις τοποθέτησης Δημάρχου.
Η πρόταση μας που δεν
είναι αναγκαίο για οικονομία χρόνου να συζητήσουμε αναλυτικά, γιατί δεν έχει
νόημα όταν όλα έχουν προαποφασισθεί και κανείς δεν ακούει,
περιλαμβάνει πέραν των δύο νομικών προσώπων μια μεγάλη Διεύθυνση Προγραμματισμού και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με αναδιάρθρωση
Τεχνικών, διοικητικών και Οικονομικών, Υπηρεσιών, και φυσικά και με το Τμήμα
Πληροφορικής
Μια Διεύθυνση
Τεχνικών υπηρεσιών με την Πολεοδομία Τμήμα, μεταβατικά μπορεί να υπάρχουν και δύο, λόγω του μεγέθους
των αρχείων και του όγκου διαχείρισης, όσο η Πολεοδομία εκτελεί χρέη ελέγχου
και υποστήριξης Νομαρχιακού πεδίου.
Μια Δ/νση
Οικονομικών
Μία Δ/νση
Κοινωνικών Υπηρεσιών και με παιδεία, πολιτισμό – αθλητισμό
Μία Δ/νση
Περιβάλλοντος και διαχείρισης
καθημερινών υποδομών (πράσινο, καθαριότητα, Τεχν. Συνεργεία) σε συστεγαζόμενο
χώρο σε ΟΤΕ με κοινό όρχο, κοινή τροφοδοσία, τεχνική και διοικητική υποστήριξη
. όπου θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται και η διαχείριση και λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας
Σε κάθε περίπτωση είναι αναγκαίο να τονισθεί στο
συνοδευτικό κείμενο η πλήρης αντίθεση του Δημοτικού Συμβουλίου στις μνημονιακές
συρρικνώσεις πόρων και σε κάθε απόπειρα κατάργησης υπηρεσιών, να τονίζεται η
ανάγκη άμεσης επαναφοράς της Δημοτικής Αστυνομίας και των σχολικών φυλάκων στο
δυναμικό του Δήμου.
Είναι προφανές ότι καταψηφίζουμε το προτεινόμενο ανορθολογικό Οργανόγραμμα και αν
υπάρχει πρόβλημα με κατηγορίες εργαζόμενων ας τροποποιήσουμε τώρα τον υπάρχοντα
κακό Οργανισμό.