-

-

5 Απρ 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 20140405 ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ (ΦΩΤΟ)



Η δημοτική παράταξη ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΙΓΑΛΕΩ πραγματοποίησε σύσκεψη με τον επαγγελματικό κόσμο της πόλης (επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους) την Παρασκευή 4 Απριλίου στο Πν. Κέντρο «Γιάννης Ρίτσος».
Η συνάντηση έγινε στα πλαίσια της επικαιροποίησης του προγράμματος της Ανάπλασης προκειμένου να γίνει ανταλλαγή απόψεων, καταγραφή των προβληματισμών και των προτάσεων, αλλά και να μπει ένα τέλος στη συνεχόμενη παραπληροφόρηση για τις θέσεις, τις προτάσεις και το όραμά της
παράταξης για την πόλη.
Η συζήτηση, στην οποία συμμετείχε πλήθος επαγγελματιών, ήταν ζωηρή και καλύφθηκε μεγάλο μέρος των αποριών, απαντήθηκαν όλες οι ερωτήσεις των επαγγελματιών και συζητήθηκαν οι προτάσεις τους. Επίσης, απαντήθηκαν μία προς μία οι παρατηρήσεις του εγγράφου της Ένωσης ΕΒΕ προς το Δημοτικό Συμβούλιο.
Κοινή διαπίστωση ήταν ότι θα πρέπει στα πλαίσια της νομιμότητας να εξαντλήσουμε τις δυνατότητες της δικαιοδοσίας της δημοτικής αρχής, καθώς τα προβλήματα είναι τεράστια, η αγορά στενάζει και οι επαγγελματίες βρίσκονται σε απόγνωση. Όλοι οι επαγγελματίες επιθυμούν από τη νέα δημοτική αρχή να κάνει πράξη την ισονομία, να βοηθήσει με κάθε τρόπο για να μην εκμηδενιστεί η αγορά του Αιγάλεω και σε ό,τι αφορά στους κοινόχρηστους χώρους να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Ακολουθεί η εισήγηση του υποψηφίου δημάρχου Δημήτρη Μπίρμπα:


ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ “ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ”, ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ
Οι θέσεις μας για «Αιγάλεω πόλη κοινωνικής αλληλεγγύης» και οι προτάσεις μας που έχουμε ήδη καταθέσει στο κείμενο «1 καθήκον και 5 προτάσεις για την πόλη μας», προσπαθούν να απαντήσουν στα πραγματικά προβλήματα στήριξης των μικρομεσαίων από την κρίση και την εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών. Πολιτικές της κυβέρνησης και της τρόικας, που έχουν τραγικά αποτελέσματα στην αγορά του Αιγάλεω, κλείσιμο του 30% των καταστήματα και μικροεπιχειρήσεων μεταξύ 2009-2010, μεγάλο μέρος των 30.000 ανασφάλιστων συμπολιτών μας είναι (πρώην) ελεύθεροι επαγγελματίες.
Επιδιώκουμε την άμβλυνση αυτών των καταστροφικών κοινωνικών επιπτώσεων μέσα από την προτεραιότητα ενίσχυσης των κοινωνικών υπηρεσιών και δημιουργίας νέων κοινωνικών και αλληλέγγυων δομών (κοινωνικό παντοπωλείο, αλληλέγγυο φροντιστήριο, κοινωνικό φαρμακείο κλπ). Γνωρίζουμε ότι η ουσιαστική αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης απαιτεί την ανατροπή των μνημονίων και των νεοφιλελεύθερων πολιτικών, προϋποθέτει το τέλος της κοινωνίας της «ανάθεσης» και την ύπαρξη των αναγκαίων ενωτικών ειρηνικών, κοινωνικών αγώνων.
Παρουσιάζοντας τις απόψεις μας, θέλουμε να τονίσουμε ότι οι θέσεις μας και η στάση μας, έχουν πάντα ως γνώμονα την στήριξη της οικονομικής και εμπορικής ζωής της πόλης. Έχοντας ως προτεραιότητα την βιώσιμη τοπική ανάπτυξη και ότι απαιτείται για την αρμονική σχέση επαγγελματιών – κατοίκων – περιβάλλοντος και δημόσιου χώρου. Είναι και θα είναι μια σχέση ειλικρίνειας και όχι χαϊδέματος αυτιών και εξυπηρέτησης, μικρών η μεγάλων συμφερόντων.
Την τελευταία 25ετία μόνιμη επωδός των γαλαζοπράσινων παρατάξεων του Δήμου, σε όλες τις συζητήσεις στη πόλη είναι ότι η «ΑΝΑΠΛΑΣΗ» (είτε με τον Μυστακόπουλο, είτε με τον Μπίρμπα, επικεφαλής) «θέλει να κλείσει τα μαγαζιά». Πως ήταν δυνατόν να είναι έτσι; Και όμως παρά τον προφανή παραλογισμό, η επίμονη παραπληροφόρηση και προπαγάνδα αλλά και σημειακές υπερβολές καθώς και η απουσία συγκροτημένης επικοινωνιακής πολιτικής της «ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ», επέτρεψε αυτή η ψευδής εικόνα να είναι ακόμα πιστευτή σε σημαντικό τμήμα των πολιτών αλλά ιδιαίτερα σε μια σημαντική μερίδα των καταστηματαρχών. Θέλοντας να αποκαταστήσουμε την αλήθεια απαντάμε στα «επιχειρήματα». Ξεπερνώντας βέβαια την δωδεκαετή ανυπαρξία παρέμβασης των παρατάξεων (Καλογερόπουλου- δηλαδή Γκίκα, Μερκουράκη, Κάντζου, Μπογράκου και Καρδαρά) πλην της ανοχής ή ακόμα και ενθάρρυνσης της αυθαιρεσίας που κυριαρχεί στον δημόσιο χώρο. 

Ψέμα Πρώτο
Η Ανάπλαση (Μπίρμπας) θέλει να κλείσει τα μαγαζιά και να διώξει τον κόσμο από το Αιγάλεω.

Αλήθεια
Η Ανάπλαση ιστορικά όχι μόνο δεν θέλησε να κλείσει τα μαγαζιά αλλά πήρε μια σειρά μέτρα με την στήριξη τους.

Α. Δημοσιονομικά διατηρώντας την κλίμακα τελών κατοικιών- καταστημάτων 1:3 όχι 1:5 που είχε την δυνατότητα, το Αιγάλεω διαχρονικά (το συνέχισαν και οι διοικήσεις των άλλων παρατάξεων που ακολούθησαν) είχε την χαμηλότερη ή την δεύτερη χαμηλότερη τιμή για τα δημοτικά τέλη καταστημάτων στους Δήμους του ΑΣΔΑ και τους όμορους δήμους του Πειραιά.
Σήμερα και τα τελευταία έξι χρόνια προτείνουμε: Τη μελέτη και αναδιάρθρωση της κλίμακας με στόχο την (μικρή προς το παρόν λόγω της τεράστιας απώλειας εσόδων του Δήμου, από τις δεσμεύσεις του μνημονίου -40.00.000€ την τρέχουσα τετραετία- και του κλεισίματος των 30% των επιχειρήσεων) μείωση σε κατοίκους και μικροκαταστήματα και μεγάλη αύξηση σε πολυκαταστήματα και μεγάλες επιχειρήσεις και με την επιβολή του τέλους περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Β. Συμβουλευτικά Στην διάρκεια της θητείας Μυστακόπουλου η Δημοτική Επιχείρηση Αιγάλεω την περίοδο 1999-2002 έστελνε σε μηνιαία βάση, με χρήματα Ευρωπαϊκών προγραμμάτων «ενημερωτικές επιστολές» σε 2.500 επιχειρήσεις της πόλης σχετικά με προγράμματα εθνικά και ευρωπαϊκά, πληροφορίες νομοθετικές, αναπτυξιακές, φορολογικές και άλλα θέματα, επιδιώξαμε την συνεργασία με τους ΕΒΕ, που η αρνήθηκε η τότε Διοίκηση. Αυτό το πρόγραμμα υποστήριξης τελείωσε τον πρώτο χρόνο της θητείας Καλογερόπουλου. Παράλληλα την ίδια περίοδο 1250 νέες επιχειρήσεις που άνοιξαν (κυρίως ατομικές) πήραν τριπλάσια ενίσχυση από τον ΟΑΕΔ, λόγω της ένταξης στο Τοπικό Σύμφωνο Απασχόλησης Δυτικής Αθήνας

Σήμερα προτείνουμε την λειτουργία του προβλεπόμενου από τον Νόμο 3852/10 Γραφείου στήριξης της απασχόλησης και της επιχειρηματικότητας, την αξιοποίηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ και του Νεου ΕΣΠΑ (ΣΕΣ)(2014-2020) για την κοινωνία της γνώσης και την πληροφορία, την ηλεκτρονική διοίκηση του Δήμου για άμεση ενημέρωση και προβολή των τοπικών επιχειρήσεων.
Κομβικό σημείο για μας, σ΄αυτή την προσπάθεια, η συμμετοχή των ΕΒΕ σε όλο το φάσμα των αναπτυξιακών εργασιών και πρωτοβουλιών του Δήμου (Τοπικό Αναπτυξιακό Συμβούλιο, Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης, Δημοτική Επιτροπή Προγραμματισμού κ.λπ.)

Γ. Πολεοδομικά Με την αγορά χώρων και κατασκευή πλατειών, τις παρεμβάσεις και τους πεζόδρομους, τις βελτιώσεις σε κεντρικές πλατείες δόθηκε η δυνατότητα δημιουργίας και αναβάθμισης επιχειρήσεων εστίασης και ψυχαγωγίας. Με την προσπάθεια, μέσω της πρότασης μας στις χρήσεις γης για κατάργηση στο ιστορικό κέντρο του Αιγάλεω του καθεστώτος των «στοών» στην Ιερά Οδό, με τροποποίηση του ΓΠΣ. Δυστυχώς όμως παρά τις υποσχέσεις του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ Λαλιώτη δεν επιλύθηκε (Θα επανέλθουμε με την επικαιροποιημένη πρόταση μας αν εκλεγούμε).Με την καθιέρωση για πρώτη φορά στην Ελλάδα νόμιμα, δημοτικής Συγκοινωνίας συνδέθηκαν το ιστορικό και τα περιφερειακά εμπορικά κέντρα, με τις γειτονιές και τις υπηρεσίες της πόλης. Συγκοινωνία που υποβαθμίσθηκε επί Καλογερόπουλου και αδρανοποιήθηκε (τώρα προεκλογικά ξαναλειτουργεί) επί Καρδαρά.

Σήμερα η προτεινόμενη ενοποίηση των πλατειών Εσταυρωμένος – Ελ. Βενιζέλος (Μετρο) παράλληλα με την αισθητική αναβάθμιση (αρχιτεκτονικοί περιορισμοί σε πινακίδες και τραπεζοκαθίσματα, υπογειοποίηση καλωδίων ΔΕΗ κ.λπ.) και την ανάπλαση με ενίσχυση πρασίνου, θα βελτιώσει την εικόνα στο κέντρο.
 Παράλληλα, η διεκδικούμενη υποβάθμιση της Ιεράς Οδού, η άμεση επικαιροποίηση της συγκοινωνιακής μελέτης με βάση τις τρείς στάσεις Μετρό, η επαναενεργοποίηση της Δημοτικής Συγκοινωνίας και για την σύνδεση των αρχαιολογικών ευρημάτων της Ιεράς οδού, με το Μπαρουτάδικο και το κτήμα Μερκάτη και τις νέες χρήσεις στον Ελαιώνα, η άμεση αποκατάσταση της λεωφορειακής σύνδεσης με το Λιούμη και το Χαϊδάρι, το δίκτυο πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων και η κατασκευή γκαράζ για κατοίκους στην περιοχές του Δήμου που θα υποδείξει η νέα μελέτη για την βιώσιμη κινητικότητα, θεωρούμε ότι θα αναζωογονήσουν την λειτουργία του ιστορικού και των περιφερειακών εμπορικών κέντρων.
 Προτεραιότητα στο πρόγραμμα μας παραμένει η επικαιροποίηση της μελέτης χρήσεων γης με βάση τα νέα δεδομένα (σταθμοί μετρό, χωροθετήσεις στον Ελαιώνα- ΚΣΥΛ, ΣΜΑ, Τέμενος κλπ) και αιχμή την αποτροπή δυνατότητας κατασκευής νέων πολυκαταστημάτων τύπου Mall στα όρια του Δήμου, παράλληλα με την διεκδίκηση της απαγόρευσης τους στην ευρύτερη περιοχή και την μεταφορά τους εκτός πόλης (10 km τα υπολόγιζε η πρόταση Σουφλιά για το Ρυθμιστικό, μετά την έγκριση βεβαίως - βεβαίως, του Mall Βωβού, που πρωτοστατήσαμε να αποτραπεί).

Δ. Πολιτικά Η απώλεια της κεντρικότητας της αγοράς του Αιγάλεω οφείλεται σε δύο παράγοντες, την φυσιολογική ανάπτυξη εμπορικών κέντρων στις γύρω περιοχές και την απόφαση, για εκλογικούς λόγους το 1994, της κυβέρνησης Σημίτη, να αλλάξει τα όρια των Νομαρχιών, το Αιγάλεω να μπεί στην Νομαρχία Αθηνών και η έδρα (πρωτεύουσα) της Νομαρχίας Δυτ. Αττικής να μεταφερθεί στην Ελευσίνα. Με πιέσεις διατηρήσαμε την περίοδο Ανάπλαση - Μυστακόπουλου κάποιες κεντρικές διοικητικές υπηρε-σίες στην πόλη (Πολεοδομία, υπουργείου Συγκοινωνιών, Νομαρχίας, Πρόνοιας, Πυροσβεστική κλπ.) μετά την απώλεια της έδρας, η κατάσταση επιδεινώθηκε επί της περιόδου Καλογε-ρόπουλου, οριστικοποιήθηκε με τις μνημονιακές συγχωνεύσεις επί Καρδαρά.
 «Εγκληματική ενέργεια» για την πόλη, αλλά και γι’ αυτούς όπως αποδείχθηκε, υπήρξε η απόφαση μεγαλοϊδιοκτητών της πόλης, που δεν συμφώνησαν με το τίμημα της Υπερνομαρχίας το 1998, για να στεγασθούν οι υπηρεσίες της (έκτοτε στην οδό Κηφισίας), που με παραστάσεις και πιέσεις μας, και εν όψει μάλιστα του μετρό είχαν αποδεχθεί, ως αντιστάθμισμα της κατάργησης της νομαρχιακής έδρας.
Θυμίζουμε επίσης την απομάκρυνση των λαϊκών αγορών από την Πλαστήρα και την Σαράφη, την απελευθέρωση της πλατείας και του κέντρου από τους λιανοπωλητές στις γιορτές το 1997 και την μεταφορά τους στο Άλσος.

Σήμερα πρωτοστατήσαμε στις κινητοποιήσεις για την παραμονή της Εφορίας, στους αγώνες για την διατήρηση του Νοσοκομειακού χαρακτήρα του «Λοιμωδών», των πολυϊατρείων και του σταθμού Πρώτων Βοηθειών του ΙΚΑ κλπ.
Σχεδιάζουμε την ανάδειξη του κεντροβαρικού χαρακτήρα της πόλης και διεκδικούμε λόγω των δύο ΤΕΙ και των Μητροπολιτικών χρήσεων, την μετατροπή της σε κέντρο καινοτομίας. Προτεραιότητα μας να λειτουργήσει και ως πόλος τουριστικός και προορισμός πολιτισμού, με την προσέλκυση κοινού από την αξιοποίηση των ιστορικών στοιχείων της Ιεράς ( γέφυρα και αρχαίο ίχνος), την ανάδειξη των υπόγειων στοών του Μπαρουτάδικου (ως μνημείο βιομηχανικού πολιτισμού), την ανάπλαση και ανάδειξη στο Μερκάτη του πάρκου ελαιών του αρχαίου αττικού Ελαιώνα και του Βυζαντινού ναού του Αγ Ιωάννη και τέλος με την διεκδίκηση κατασκευής «Μουσείου Ιεράς οδού» από τα ευρήματα των ανασκαφών του Μετρό.
Ιδιαίτερη σημασία δίνουμε και στην αντιμετώπιση του παραεμπορίου του «σεντονιού», γνωρίζοντας πως η ουσιαστική θεραπεία του αποτελεί έργο της πολιτείας, που δεν δείχνει να έχει την θέληση. Διερευνούμε δυνατότητες συνεργασία με όμορους Δήμους, πρόβλημα η κατάργηση της Δημ. Αστυνομίας.


Ιδιαίτερα για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος:
Η προσέγγιση μας ιστορικά ήταν η αποτροπή, της μετατροπής του «Αιγάλεω σε Μπουρνάζι», όπως έλεγαν και δεν έκαναν οι γαλαζοπράσινοι αντίπαλοι μας. Πρώτον γιατί αυτό θα σημάνει την εγκατάλειψη του κέντρου από τους κατοίκους του, όταν κυρίαρχη χρήση και σήμερα είναι η κατοικία (περίπου 4000 κάτοικοι) και όχι εγκαταλελειμμένα εργοστάσια, δεύτερον γιατί η ύπαρξη και λειτουργία καταστημάτων νυχτερινής διασκέδασης με τα παρεπόμενα τους, είναι απαγορευμένη διαχρονικά σε όλες τις μελέτες χρήσεων γης που ομόφωνα κατά τ’ άλλα, ψηφίσθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο και τρίτον γιατί είναι επιστημονικά ασύμβατα με λειτουργίες διοικητικού Κέντρου και κατοικίας.

Δεν αρνούμαστε ότι υπήρξαν κάποιες υπερβολές το 87-90, αλλά περισσότερα του 70% των σημερινών καταστημάτων ιδρύθηκαν και λειτούργησαν την περίοδο Μυστακόπουλου ως αναψυκτήρια – καφενεία και όχι ως καφετέριες-bar, όπου μοναδική ουσιαστική διαφορά είναι ότι δεν είναι κλειστά και με σκοτεινά τζάμια αλλά με διάφανη Τζαμαρία.

Η ψευδής εικόνα που μετέφεραν, «προφανώς πολιτικά τυχαία», κάποια πολιτειακά όργανα, ότι τάχα για την άσκηση της αρμοδιότητάς τους και μάλιστα επιλεκτικά, «τους έστελνε ο Δήμος» και άκρατος μικροπαραταξιακός λαϊκισμός της τότε γαλαζοπράσινης αντιπολίτευσης, που κρατά ως τις μέρες μας, καλλιέργησαν και διατήρησαν αυτή την εικόνα.

Θέλουμε να θυμίσουμε πως την περίοδο 1995-2002 το σύνολο του Δημοτικού Συμβουλίου έχει πάει αρκετές φορές στον Εισαγγελέα γιατί δεν έκλεινε μέσα στις «γιορτές» καταστήματα που υπήρχαν βεβαιωμένες παραβάσεις της Αστυνομίας και ανέβαλε διαδικαστικά για μια-δύο βδομάδες την απόφαση, προκειμένου να διευκολύνει τους μικροεπιχειρηματίες.

Τι προτείνουμε τώρα.
Την άμεση εφαρμογή του ομόφωνα ψηφισμένου κανονισμού από το Δημ. Συμβούλιο, με σύμφωνη γνώμη και του Συλλόγου των ΕΒΕ, για τους κοινόχρηστους χώρους και την διερεύνηση εντός της νομιμότητας πιθανών διασταλτικά ευνοϊκότερων σημειακών ρυθμίσεων.

Πιέσαμε και πιέζουμε για τον σεβασμό του Δημόσιου χώρου και τον τερματισμό του παράνομου, επικίνδυνου σε ακραίες καταστάσεις (πυρκαγιά, ιατρικά επεισόδια κλπ) σε πεζοδρόμους αλλά και ακαλαίσθητου «τσαντίρ-μαχαλά», που υποβαθμίζει την εικόνα και την ελκτικότητα της πόλης και καθιστά τους επιχειρηματίες, «πελάτες» σε Δημόσιες Αρχές και Υπηρεσίες, έρμαιο στην οποιαδήποτε καταγγελία. Ελπίζουμε ότι τα παθήματα να έγιναν μαθήματα.
Αυτό που επιδιώκαμε και επιδιώκουμε, είναι το Αιγάλεω να αποκτά σταδιακά εικόνα σύγχρονης ευρωπαϊκής πόλης.

Θέλουμε να θυμίσουμε ότι εμείς επιμέναμε να κληθούν στην διαπαραταξιακή επιτροπή συνεδρίαση του Δεκέμβρη οι αντιπρόσωποι των ΕΒΕ (σε διαπαραταξιακές επιτροπές αρνούνται να συμμετέχουν δυστυχώς οι σύμβουλοι του ΚΚΕ). Εμείς ζητήσαμε διασταλτική ερμηνεία προς όφελος των καταστημάτων για την δυνατότητα θερμαντικών σωμάτων για λειτουργία «έξω» τον χειμώνα, αφού είχαμε ερευνήσει ότι υπάρχουν σε ΦΕΚ άλλων Δήμων παρά την υπονοούμενη απαγόρευση τους, στην απόφαση του ΣτΕ.

Σε εκείνη την κοινή συνεδρίαση, ζητούσαμε να δοθεί τρίμηνο διάστημα προσαρμογής για την υλοποίηση του κανονισμού, από στους καταστηματάρχες, ο αντιδήμαρχος κ. Τόλης μίλαγε για ένα εξάμηνο και ο κ. Γέρου των ΕΒΕ ζήταγε έναν χρόνο. Καταλήξαμε στο τετράμηνο και σε δύο μέρες στο Δημοτικό Συμβούλιο διαπιστώσαμε άναυδοι ότι, το απολύτως παράνομο των «προφορικών αδειών» της Διοίκησης Καλογερόπουλου (δηλαδή και οι κ.κ. Γκίκας, Μερκουράκη, Κάντζος, Μπογράκος) είχε διαπιστωθεί με διπλή αυτοψία της Πολεοδομίας μετά από Εισαγγελική Εντολή και είχαν βεβαιωθεί τεράστια πρόστιμα που πολύ δύσκολα θα μειωθούν, ενώ η Διοίκηση Καρδαρά που το γνώριζε, δεν τους είχε ειδοποιήσει έγκαιρα, τέτοιος «σχεδιασμός και προστασία».

Στηλιτεύσαμε την Διοίκηση, ζητήσαμε ο Δήμος να εξετάσει όλες τις δυνατότητες μείωσης τους να ενημερωθούν γραπτά και οι υπόλοιποι καταστηματάρχες του Αιγάλεω, γιατί όπως πληροφορούμαστε η Αστυνομία και άλλες υπηρεσίες κάνουν ελέγχους και οδηγούν καταστηματάρχες ακόμα και στο αυτόφωρο.

Δεν έγινε τίποτα από την σημερινή Διοίκηση και το ξαναεπισημάναμε στις 28 Γενάρη και σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η Διοίκηση Καρδαρά με τη γνωστή «ταχύτητα» δράσης, καθυστέρησε να καθαρογράψει την απόφαση, να δώσει εντολή για τοπογραφικά πλατειών και πεζοδρόμων στην τεχνική υπηρεσία, με αποτέλεσμα και πολλοί επαγγελματίες να είναι έωλοι σε ελέγχους γιατί δεν έχουν άδεια παρά την αίτηση τους και ο Δήμος να μην εισπράττει τέλη.


Σε σχέση με το έγγραφό σας της 24/03/2014:

ΑΡΘΡΟ 4
Δεν μπορεί να γίνει, εξάντληση της προβλεπόμενης κάλυψης του 20% του χώρου

Αρθρο 5
Δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο για καλοκαίρι, άρα μόνο ανοχή και φυσικά όχι για 7,5 μήνες
Ερμηνεία της 52907/2009 Απόφασης του ΥΠΕΚΑ διασταλτικά, διερεύνηση κατάργησης του 50% σε πεζόδρομους και διατήρησης των 3,5 μέτρων μόνο.
Σχεδιάζουμε την κατοχύρωση και ανακατασκευή των πεζοδρόμων (πιθανή ελικοειδής μορφή του πεζόδρομου) για διευκόλυνση.
Συμπερίληψη της ζώνης οπτικής επαφής στα 3,5 m που ούτως ή άλλως αποτελεί σύσταση.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 16
Ρητή απαγόρευση τηλεόρασης στην 3447/2007 απόφαση του ΣτΕ

ΑΡΘΡΟ 7
Απαγορεύεται σήμερα, θα επιτρέπεται με το νέο νομικό πλαίσιο που συζητείται στην Βουλή

ΑΡΘΡΟ 15
Τα μικρότερα της περιοχής, στο νέο πλαίσιο πρόστιμο 1:2 και όχι 1:3 λαμβάνουμε υπόψη το 0,5m σε 1,2m για κάθε κάθισμα (το μελετάμε όχι βέβαια 50%)

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α
§1
ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ απαγορεύονται τα πακτωμένα, ναι σε πολύ σταθερά (βίδες) – όχι τέντες



Ψέμα τελευταίο:
Η «Ανάπλαση» και ο Μπίρμπας κυνηγάνε τα μαγαζιά για να στηρίξουν την «ΑΛΕΑ» που και αυτή έχει αυθαίρετα αλλά κάνει τα στραβά μάτια.

Η Αλήθεια :
Παρότι η «ΑΛΕΑ» είναι Δημοτικός χώρος-οικόπεδο και όχι δημόσιος κοινόχρηστος χώρος, παρότι ο επί σειρά ετών ενοικιαστής της, πάντα με ανοικτούς δημόσιους διαγωνισμούς, ήταν και είναι εξαιρετικά συνεπής στις υποχρεώσεις του, η θέση της παράταξης μας στο Δημοτικό Συμβούλιο όπως και παλιότερα σε συζητήσεις σε Επιτροπές, ήταν και είναι ότι ο Δήμος δεν μπορεί να νομιμοποιεί τα περίκλειστα αυθαίρετα, εκτός κτίσματος, κανενός ιδιώτη (πέραν των ημιϋπαίθριων χώρων που ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο είχε προτείνει το 2001) γιατί αυτό συνιστά ευνοϊκή στήριξη της ανταγωνιστικής θέσης του απέναντι στις άλλες ομοειδείς επιχειρήσεις της περιοχής, που λειτουργούν ή θα πρέπει να λειτουργούν χωρίς αυθαίρετες καταλήψεις.
Η θέση μας αυτή που εκφράστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 06/03/2014 μειοψήφησε. Πλειοψήφησε η νομιμοποίηση από τις παρατάξεις Καρδαρά και Καλογερόπουλου (Γκίκας, Μερκουράκη, Μπογράκος). Με την αρνητική μας ψήφο, συντάχθηκε και η παράταξη του ΚΚΕ – «Λαϊκή Συσπείρωση» στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Ως επίλογο
Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι,
Δεν «χρωστάμε» σε κανένα, δεν θέλουμε να μας «χρωστάει» κανένας. Προτεραιότητα και στόχος μας είναι η βιώσιμη τοπική ανάπτυξη, σε μια αλληλέγγυα και συμμετοχική τοπική κοινωνία και αυτό προϋποθέτει πέραν των άλλων, μια ζωντανή τοπική αγορά.
Σ΄αυτό δεσμευόμαστε, θεωρούμε ότι μπορούμε να είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο, μαζί, χωρίς ανούσιες και αβάσιμες αντιπα


ραθέσεις.
Είναι στο χέρι σας να επιλέξετε τι επιθυμείτε στις επόμενες εκλογές. Να είστε σίγουροι όμως για ένα πράγμα, ότι εμείς σας θέλουμε πολίτες και όχι «πελάτες».