-

-

3 Οκτ 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 20131003



Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση αντιπροσωπείας του Δήμου με τη διεύθυνση της Αττικό Μετρό (συμμετείχαν μόνο ο κ. Δήμαρχος και ο επικεφαλής της Ανάπλασης Δ. Μπίρμπας, ενώ δεν παραβρέθηκαν ο κ. Γκίκας ως εκπρόσωπος της παράταξης Καλογερόπουλου, που είχε δηλώσει ότι θα παραστεί, και ο κ. Βούλγαρης). Η συνάντηση είχε κλειστεί μετά την επισήμανσή μας στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο της 26/9 για τη νέα παράταση έναρξης λειτουργίας του σταθμού «Αγ. Μαρίνα».
Δυστυχώς, στη συζήτηση με τον κ. Τσίτουρα επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες μας και οι
διαπιστώσεις μας για την αντιμετώπιση της περιοχής μας από την πολιτεία, ως Β΄ κατηγορίας.
Το πρόβλημα της λειτουργίας του αφορά την ανάγκη επέκτασης του λογισμικού ασφάλειας διαδρομής του όλου συστήματος από τη Siemens, το οποίο στη δοκιμή του Αυγούστου «έπεσε» κάτω από τα όρια ασφάλειας. Μας διαβεβαίωσε (;) ότι η τελική δοκιμή θα γίνει τέλη Νοεμβρίου και αρχές Δεκέμβρη, κατά 90%, θα λειτουργήσει. Η τεχνολογική εξάρτηση στη μοναδικότητα των συστημάτων Siemens που «πέτυχαν» οι κυβερνήσεις του δικομματισμού με τη γνωστή «δυναμική διαπραγματευτική τους ικανότητα» μας καθιστά ιδιαίτερα ανήσυχους στις «διαβεβαιώσεις του 90%».
Διαμαρτυρηθήκαμε για την καθυστέρηση στην περιοχή μας, ενώ λειτούργησαν 3-4 νέοι σταθμοί, και η απάντηση ήταν ότι είχαν συμβάσεις που έληγαν νωρίτερα (;) και θα έχανε το Δημόσιο 600-700.000.000 ευρώ.
Τονίσαμε ιδιαίτερα τη δυσμενή αντιμετώπιση από την Αττικό Μετρό της πόλης μας και απαιτήσαμε την άμεση ανάπλαση της πλατείας, όπως είχε συμβεί σε όμορους δήμους. Συμφώνησε μαζί μας, κάλεσε τους αρχιμηχανικούς του που μας τόνισαν ότι γι αυτό ευθύνη έχει η διοίκηση Καλογερόπουλου που τους απέτρεψε στην ανάπλαση, όταν υπήρχαν χρήματα για το έργο, γιατί σχεδίαζε την κατασκευή υπόγειου parking, σύμφωνα με προφορική (!!!) δέσμευση του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ Σουφλιά. Παρ’ το αυγό και κούρευτο, ούτε μελέτη δεν υπάρχει για το έργο αυτό και έτσι η πόλη καταδικάστηκε στη θλιβερή εικόνα της «καραφλής» πλατείας. «Δεσμεύτηκαν» να διερευνήσουν άλλες πηγές χρηματοδότησης και να παράσχουν τεχνική και μελετητική βοήθεια, γιατί δεν υπάρχει άλλη νομική και οικονομική δυνατότητα σήμερα, λόγω των μνημονιακών ελέγχων.
Για την αποκατάσταση, από την κατάληψή τους από τα συνεργεία της Αττικό Μετρό, του στεγάστρου αλλά και τη στεγανοποίηση του κτιρίου του Σκακιστικού ομίλου, στην πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου, συμφώνησαν ότι το πρόβλημα θα λυθεί παρά την αρχική αντίρρηση των μηχανικών για υπερβολικό κόστος (πέραν των 22.000€).